valborg och skojj

hej
haha igår var det valborg och det var mega kul !
vi var hos albin och stojade sen stack vi ut och mötte nåra ; D
sen följde dom med till albin sen va vi där och hade skit kul , jag klippte DAVIDS HÅÅÅR :D
det blev faktist as snyggt tyckte jag och många andra hoppas jag (6)  ah så drog vissa och sen drog david och sen blev det bara jag , albin och emanuel kvar och så hade vi lite skoj , vi va ute och snackade lite och sen gick vi in och la oss typ. eller aa vi snackade väl en stund. sen somnade vi vid halv 3 kanske.

det var sjukt kul igår guys ; D
TACK FÖR DAGEN!

idag när jag vaknade då. så var ja ju hos albin och hade solen i ögonen . bästa känslan eller nt. sen kom pappa och hämta mig och så åkte jag hem , sen har jag bara softat och tagit det lungt tills nu. ( :
ska åka och handla med mamma och pappa sen . och sen blir det nog lite moppe .

imorgon åker jag och campar på ökensås. kommer hem på söndag.
synd att ingen kunde följa med.
JAG VILLE JU DET :'(
aja men jag klarar mig det kommer bli jätte kul ändå hoppas jag. kommer ju typ bara sola och sånt.
jag har mobilen på , så det är bara messa som idioter !! : 'D

pusspåeersomläser <333


älska låten (LLLL'

Kommentarer
Postat av: sofii

det var faktiskt najs!

och håret blir rätt så bra, med tanke på lite saker x) :D

2009-05-01 @ 22:09:00
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0