jag är syyk : o

hej
sjuk idag. jävligt ont i huvudet !
sov till klockan ett typ. sen gick jag upp och käkade frukost. sen blev det tv, tittade på cityakuten (a) det va typ en tjej som hade cuttat sig och så fick hon damp när dom fick reda på det så hon fick typ en spruta. eller nått, haha. aja. sen så gick ja upp på mitt rum vid fyra. började med lite engelska glosor. sen fick jag damp och började göra om i mitt rum haha. trivs fan bättre i det så som det är nu :p sen nu har jag bara legat i sängen och suttit vid datorn !
ska gå ner och leta kex och sen vet jag inte vad jag ska göra. (a) antaligen plugga lite mera. :((
engelska prov imorgon om jag inte har fel.
aja. pusshejs. <3


Kommentarer
Postat av: rebecca

japp, för vi är ju så bra på att fråga saker haha (y) haha :)

2009-05-08 @ 15:14:51
URL: http://rebeccajosefsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0