barnhemmet

hejsvejs.
idag blir det att träffa amanda och sova hos henne :)
as as nice. vi ska kolla på film , och fick nyss reda på att hon hade hyrt Barnhemmet. öh ja.. jag vågar typ inte se den men ja , asså jag vill se den men ja vågar inte haha. men ja ska se den : D

"Barnhemmet” inleds mycket idylliskt. En grupp snälla barn leker glatt i trädgården framför sitt hem, ett barnhem. Efter denna korta introduktion förflyttas vi raskt några tiotal år fram i tiden. En av flickorna ur den nämnda barnskaran återvänder, som vuxen kvinna med man och barn, till det numera före detta barnhemmet för att starta upp en skola för barn med särskilda behov. Till en början är stämningen fridfull med ett välartat äktenskap, ett charmigt välbevarat äldre hus och härliga omgivningar. Men den paradisliknande tillvaron rämnar då den unge sonen försvinner spårlöst, efter att under en längre tid umgåtts med några mystiska barn som ingen, förutom han själv, kunnat se.


text ifrån moviezine.se

nä nu ska jag faktist gå och sminka mig ni får ha det så bra och hoppas på en lika bra helg som jag hoppas att jag kommer få.
pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0