Åska gör mig rädd ;o

Hejj folk : b
skolan idag var as soft.
började med att vi inte hade någon so, så vi började tio i tio med engelska. hade prov sen gick brandlarmet och vi drog till id alla . och sen mötte ja sandra och amanda då med. men sen gick vi tillbaka till skolan så fortsatte ja me provet. sen va det lunch så åt vi. sen sexualkunskap ;) jag och lukas flummaaaaah :'''D (yy
sen vare matte så kom ja "lite" försent haha. nejmen jag hann bara typ ha tjugo minuters matte lektion. sen va de tyska ! : D haha så hade vi göran dåva. BECKA VAFAN , det var skoj :'D vi typ frågade han massa saker. sen när ja började snacka om hitler så började han berätta massa om hitler det tyckte jag var bra så vi slutade typ tio minuter innan vi skulle slutat.

när vi slutade drog jag och amanda till frisören :'D så skulle ja färga mitt hår ljusare. ALLA SOM TRODDE PÅ JÄTTE LJUSARE FÖRSTA GÅNGEN kommer att bli chockade  , asså det blev as snyggt men jag ska göra det igen om sex veckor.  iallafall så ja satt väl där i två timmar så började de åska fatta va rädd jag var. men men. sen följde amanda med mig hem , men hon var tvungen att dra typ efter en timma :((((( så jag och mamma drog iväg och köpte chips, cola och godis ! (yy

men jag vill ha amanda här nuw :( <3
puss på alla sötnusar <3


jjag älskar dig bästavän. v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0