moppeeh ; D

hej hej .
jag har moppe jag har moppe :''''D
den är inte riktigt klar. men iaf, DAAGEN ! ? : D

började med att vakna upp hos amanda (:
sen åt vi , sen sjussade hennes mamma hem mig till mig.
jag började med att klippa gräset :D sen så började pappa med moppen . sen gick ja in och käka och titta på tv och sånt. sen så bytte pappa sida och gick till baksidan ! och sen höll vi på och sätta dit massa delar. vi har hållt på hela dagen och den är inte klar än. men iaf, sen åkte och köpte en hjälm till mig och sen lite mat. sen när vi kom hem fortsatte vi , och så kom vi ganska långt, . men sen skulle vi ha gäster så . . dom kom så åt vi och sen så skulle vi ställa in moppen så fick ja åka lite :D den är lite efterbliven ! ;o

men men nu sitter jag här , och amanda fyller år imorgon , ska dra upp till henne med moppen imorgon : D
men nu ska ja lama lite .
ppusspusspusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0