16

Hej
jag gjorde om bloggen lite, har ganska tråkigt efter som jag är sjuk, men men , funderar på att baka någonting , fett sugen (a) jag har sån jävla hosta. fyfan vad hemskt det är. men iallafall nu är jag hemma själv till klockan sex as gött måste jag säga.
jag vill vara ute men ikkesanikke det får jag inte ;( aja hoppas ni har haft de bra idag iallafall . imorgon blir det nog skolan för mig . Varesej jag är sjuk, inte orkar eller vägrar. Det är snart helg och det är så jävla skönt.
Just nu lyssnar jag på musik . Och skriver. Haha.

Juste igår när jag kom hem så åkte pappa förbi så frågade han fall ja skulle me till a6 och fixa min mobil , den va helt wierdo men iaf, så gick vi dit, och så flashade han mobilen det tog en kvart så jag och pappa gick till donken och käka.
sen när vi var tillbaka så funkade min mobil . Ja ba JIPPIE! haha. Och inte nog med det. Sen igår kväll skulle jag kolla fall ja kunde ha msn i mobilen , för det hade jag inte kunnat innan, och gissa vad, det kunde jag. då blev det ett JIPPIE till. nä  nu ska ja sluta skriva och göra nått . ha.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0